Gyakran Feltett Kérdések

1.)  Hol található az irodájuk?

  •  9400 Sopron, Várkerület 25.
  •  9330 Kapuvár, Deák Ferenc u. 2.
  •  9021 Győr, Kisfaludy utca 12.

2.)  Milyen elérhetőségeken lehet még Önöket keresni?

  • Soproni iroda telefonszám: 06 99/ 510-755 vagy 06 30/ 831-08-17
  • Kapuvári iroda telefonszám: 06 96/ 209-203 vagy 06 30/ 831-08-19
  • Email: info@timetravelutazas.hu

3.)  Mikor van nyitva az irodájuk?

Sopron: Hétfőtől- Péntekig, 09:00- 17:00

Kapuvár: Hétfőtől- Péntekig, 08:30- 12:00, 12:30- 17:00

4.)  Milyen utazások képezik az iroda fő profilját?

Irodánk a NUR Neckermann-utazás Szolgáltató Kft.-vel franchise rendszerben végzi tevékenységét, azonban mivel magánirodaként működünk, így minden más utazásszervező ajánlatát is foglaljuk utasaink részére. Számos belföldi Tour operátor mellett már külföldi szervezők kínálataival is foglalkozunk, legyen szó akár budapesti vagy bécsi indulású utazásokról.

Nyaralóprogramok mellett városlátogatásokkal, szervezett csoportos utakkal, hajóutakkal, illetve repülőjegy értékesítéssel is várjuk utasainkat.

Természetesen az utazásokhoz biztosítást is tudunk kötni, amelyről részletesen az oldalunkon található „utasbiztosítás” fül alatt olvashat, vagy érdeklődhet további elérhetőségünk bármelyikén.

5.)  Mivel és hogyan fizethetem ki a lefoglalt utazásomat?

A kiválasztott utazást fizetheti személyesen és készpénzzel irodánkban, vagy átutalással a foglaláskor megadott bankszámlánkra, mindkét esetben a kiajánlott valutában.

Amennyiben foglalása az utazástól számított 30 napon kívül esik, úgy 40%-os előleg már elegendő a befizetéshez, a fennmaradó 60% pedig a 30. naptól esedékes. Vannak kivételek, mint pl. a repülőjegy, ami teljes összeges befizetést igényel.

6.)  Milyen adatokra van szükség a foglalásnál?

Utazási okmány szerinti pontos utas nevek megadására – gyermekek esetén születési dátummal -, valamint megrendelő személy elérhetőségeire.

7.)  Mikor és hogyan kapom meg a részvételi jegyeket?

Általában 7-10 nappal indulás előtt, amelyet át lehet venni személyesen irodánkban nyomtatott formában, vagy email-en keresztül elektronikusan.

8.)  Foglalás után milyen jogszabályok vonatkoznak rám, mint utasra, illetve az utazásszervezőre?

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) mindig foglalás napján kerülnek átadásra az utas részére, az adott út szervezőjétől függően azonban különbözőek lehetnek. Az ÁSZF tartalmazza az utazásszervezőre illetve az utasra eső kötelezettségeket is.

Ahhoz, hogy weboldalunk a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa, sütik (cookiek) segítségét vesszük igénybe, melyet általában minden weboldal használ. Kérjük hogy az elfogad gombra kattintva engedélyezze Ön is, vagy tekintse meg előtte az erre vonatkozó részleteket. Részletek.
ElfogadomRészletek

GDPR

  • Az oldal működéséhez szükséges sütik
  • Adatvédelmi tájékoztatók

Az oldal működéséhez szükséges sütik

A weboldal tökéletes működéséhez szükségesek a sütik. Ezek többek között eltárolják, hogy már jóváhagyta és elfogadta a sütiket, illetve személyes adatok nélküli látogatói statisztikát is gyűjt.
Mivel Ön nem adott meg a weboldal alap használata során adatot, így nem történt személyes adatrögzítés.
Amennyiben hírlevélre feliratkozott vagy valamelyik utukra jelentkezett illetve üzenetet küldött részünkre és ott adott meg személyes adatokat, azt az adott résznél elfogadott adatvédelmi tájékoztatónkban foglaltak alapján kezeljük.

Adatvédelmi tájékoztatók

Személyes adatok feldolgozása:

Jelentkezés során: Részletek

Hírlevélre feliratkozáskor: Részletek